دندانپزشک اطفال خوب در تهران

دندانپزشک اطفال خوب در تهران

به بهانه انتخاب شدن به عنوان بهترین دندانپزشک در تهران , دندانپزشک اطفال خوب در تهران در ایران از سوی انجمن سلامت ایرانیان اطلاعات زیر در اختیار والدین محترم قرار می گیرد .

یکی از مجهزترین و مدرن ترین مراکز دندانپزشکی با محیطی آرام و با رعایت کامل اصول بهداشتی، با بیش از 3 سال سابقه، همچون سالهای قبل جز بهترین دندانپزشک های فوق تخصصی تهران می باشد.

قیمت هایی که برای این مرکز دندانپزشکی تعیین شده است بسیار مناسب و منصفانه است.

دندانپزشک اطفال خوب در تهران

ایجاد فضای مناسب جهت گروه سنی اطفال ونوجوان ( استفاده از تکنیک های درمان بدون درد ، استریلیزاسیون پیشرفته ، محیطی بسیار آرامش بخش ودلنشین برای کودک ، برخورد بسیار دوستانه وایجاد روابطی صمیمی با کودک ، وجود اتاق بازی وسرگرمی ، اتاق جایزه  و……) امکان انجام موفق کلیه درمانهای دندانپزشکی اطفال و نوجوان را دارد .

کلیه درمانهای دندانپزشکی اطفال ونوجوان از قبیل ترمیم دندانهای شیری ، ترمیم دندانهای دایمی ، عصب کشی دندانهای شیری ، عصب کشی دندانهای دایمی ، روکش دندانهای شیری ودایمی ، انواع فضا نگهدار ها ، فلوراید تراپی ، فیشور سیلنت ، انجام کلیه درمانهای ارتودنسی ( متحرک و ثابت ) ، انجام می پذیرد

ملاقات اول : از اينكه با شما و كودكتان در مطب ملاقات مي كنيم بسيار خرسنديم ، اين ديدار حدود نيم ساعت تا ٤٠ دقيقه طول مي كشد . هدف ما ايجاد خاطری خوش از اولين ديدار مي باشد . ابتدا از شما تقاضا مي شود پرونده فرزندتان را با دقت پر كنيد بويژه بخش مربوط به تاريخچه بيماری  كه در صورت لزوم ما مراقبت های خاص را در نظر بگیریم . به اين منظور در اولين ملاقات كار درماني انجام نميشود ، حتي بيشتر موارد اورژانسی با دارو درماني از حالت التهابي و درد شديد خارج شده و در جلسه دوم ، درمان بدون درد روی دندان كودك انجام ميشود . همچنين در جلسه دوم بدليل آشنايي كودكتان با محيط و ما ،  اضطراب و استرس اوليه او كاهش می يابد و اين مهم به ايجاد رابطه خوب بين دندانپزشك و كودك و موفقيت در انجام درمان با كنترل رفتاری كمك می کند .